:: [ The | Pieces ] ::

States Of Love And Trust






My Photo
Name:
Location: Kuantan, Pahang, Malaysia
   





19 April 2011

tumpang menaip

It's not fair for me..

Bila aku ingin bercerita, means aku akan bercerita dan bergerak bersama masa. Tidak perlu untuk paksa. Tidak perlu untuk pertikaikan tentang olahan frasa yang ada. Kalau kau memaksa aku, bererti kau bukan lagi pendengar setia.

Bila aku mulakan cerita, means aku dah letak rasa percaya. Dan insyaAllah aku akan habiskan cerita hingga akhirnya. Kau cuma perlu letak sedikit sabar. Dan kalau kau rasa masa untuk aku ialah tiada, better say it out and aku boleh tunggu di lain ketika.

Aku cuma ingin bercerita. Itu sahaja. Kalau kau tak dapat faham pun tidak mengapa. Kalau kau buat muka blur pun aku tetap terima. Kau tahu aku macam mana. Aku akan detailkan setiap babak yang aku rasa aku mampu cerita. Sehingga kau faham. Sehingga kau faham seada-adanya.

Tapi jangan paksa. Aku rasa tak selesa. At times u force me, means that story finish already.

Sekian terima kasih.

Assalamualaikum and sorry sebab terpaksa menaip kat sini.

0 Comments:

Post a Comment

a

<< Home