:: [ The | Pieces ] ::

States Of Love And Trust






My Photo
Name:
Location: Kuantan, Pahang, Malaysia
   





16 April 2011

dengan secara tiba-tiba XD

Siyesly. Berlaku tiba-tiba. Buat saya terspeechless. Terdiam. Terpana. Terpaku seketika. Terfikir. Tentang cerita lama. Tentang dia. Tentang saya. Tentang akhir naskah purba. Tentang harapan. Tentang cerita-cerita dan cita-cita. Tentang stalker. Tentang bahagia. Tentang kenangan masa muda.

It's not that I hate her. No. Never. Tiada benci. Tiada tak suka. Tiada juga perasaan yang lama. Neutral. Normal. Rela. Terima. Harap yang terbaik untuknya.

Cuma tak sangka. Anjattt saya. Kenapa dia. Kenapa tiba-tiba. Dalam hati. Saya tertanya. Bukan saya berburuk sangka. Bukan mengharap apa-apa. Cuma tertanya. Walaupun mungkin sebab tu ialah tiada. Walaupun mungkin hanya niat dengan sahaja.

Tapi. Walaupun tertanya. Tetap tak terfikir untuk bertanya. I mean tak terfikir untuk bertanya direct kepada dia. Sebab. Tiada. Tiada sebab yang nyata. Biar. Biar soalan kekal tanpa suara. Biar jawapan kekal sebagai tiada.

Harap dia terus gembira. Harap cerita lama bukanlah dusta.

Assalamualaikum.

Semoga. Bahagia. Hingga. Akhirnya.

0 Comments:

Post a Comment

a

<< Home