:: [ The | Pieces ] ::

States Of Love And Trust






My Photo
Name:
Location: Kuantan, Pahang, Malaysia
   





14 April 2011

dua puluh satu perpuluhan sembilan dua lima

Based pada notes sebelumnya, ada yang bertanya tentang relevan letak duduk gambar terhadap keseluruhan cerita. Yang sebenarnya aku faham. Dan aku tahu kenapa. Ya. Aku tahu mengapa gambar itu yang jadi pilihan utama.

Notes tersebut berkisar tentang "knowing a reason won't fix anything" sebagai antara frasa pemula. Dan gambar tertera pula ialah simbolik kepada seseorang yang sedang terluka. Pity her. Kesian dia. Dia sakit. Dia hiba. Dan dia rasa yang kesakitan tu seakan membunuhnya. Dia tahu sebabnya. Tapi dia tidak mampu untuk berbuat apa-apa.

Ok. Itu adalah sebab untuk gambar tersebut disertakan bersama.

Dan satu lagi. Sebenarnya aku menaip adalah untuk saja-saja. Mungkin sebab aku sendiri suka bercerita. Walaupun aku sedar bahawa tak semua orang faham tentang erti "kenapa" dan "mengapa". Tapi untuk aku, it doesn't really matter. Sebab cerita aku bukan untuk sesiapa. Bukan untuk dia dan bukan juga untuk dia. Cerita aku adalah untuk aku sendiri rasa. Dan kalau bernasib baik, mungkin cerita yang sama akan menjadi cerita kita.

Jika dan hanya jika kamu membaca bersama "rasa"..Assalamualaikum dan terima kasih seada-adanya..:)

0 Comments:

Post a Comment

a

<< Home